Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 10:12:07 +0200

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01277 aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Are alevik, 19212 
Pärivere tee // Are alajaam // Are vallakeskus // Ave // Kooli tn 2 // 
Mõisamaa // Mänguplatsi // Niidu küla 2 // Põllu tn 4 // Põllu tänav // 
Põlluaasa // Pärivere // Pärivere tee 1 // 4 // 6 // 15 // 17 // Rigori 
kuivati // Torni alajaam // Uus tn 7 // Uus tänav // Kilksama küla, Jänese 
alajaam // Saeveski // Kurena küla, Aadu tee // Aadu tee L1 // Kurena // 
Käära // Laanejõe // Lodja // Mardika tn 1a // Putke // Tallinn-Pärnu-Ikla 
tee // Teevahe // Tiksu // Turbatööstuse // Veskioja alajaam // Niidu küla, 
19203 Are-Suigu tee // Künnametsa tee 1 // Luha alajaam // Luha tee // 
Pärivere küla, Karu // Karu alajaam // Karulauda // Lõo // Pärivere tee L1 
(Elektrivõrgu ümberehitus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadame eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27303993>  (menetlus nr: 
474153), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KALLAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister